loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 3 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید اشعار حسین پناهی با صدای خودشان

فکر می کنم کمتر کسی با روحیه لطیف باشه و از سروده های مرحوم حسین پناهی لذت نبره . فهرست کتاب اندورید گزیده اشعار حسین پناهی با صدای حسین پناهی به قرار زیر است :
معرفی
من میخواهم برگردم به کودکی
که می خواستی برگردی به کودکی
حرمت نگه دار دلم
تو دلت تاریکه
سیاه
به چشمهایم نگاه کن
دیوونه کیه ؟
او هم
وصیت نامه

دانلود کتاب
MRX بازدید : 181 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید شناسنامه امامان و انبیاء

کتاب اندروید شناسنامه انبیاء و امامان به معرفی مختصر و مفید این بزرگواران می پردازد و اطلاعات کاملی درباره ۱۲ امام و ۵ پیامبر اولوالعزم و چندین پیامبر مرسل در اختیار ما قرار می دهد که دانستن آنها برای هر مسلمانی ضروری است .

دانلود کتاب

زبان کتاب :
MRX بازدید : 10 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید داستان های کوتاه

داستان کوتاه گونه ای از ادبیات داستانی است که نسبت به رمان یا داستان بلند حجم کمتری دارد و نویسنده در آن برشی از زندگی یا حوادث را می نویسد در حالیکه در داستان بلند یا رمان ، نویسنده به جنبه عای مختلف زندگی یک یا چند شخصیت می پردازد و دستش برای استفاده از کلمات باز است . به همین دلیل ایجاز در داستان کوتاه مهم است و نویسنده نباید به موارد حاشیه ای بپردازد . در کتاب اندروید داستان های کوتاه ، عنوان های زیر گنجانده شده :

MRX بازدید : 9 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید آناتومی 3 بعدی بدن انسان

مشاهده آناتومی بدن انسان به صورت کامل و سه بعدی :
بدون شک یکی از پیچیده ترین و عجیب ترین موجودات زمین، انسان ها هستند زیرا هر بخش و قسمتی از بدن ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. آناتومی های مختلفی از بدن انسان تهیه که به اشکال مختلف منتشر شده اند. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید کامل ترین آناتومی بدن انسان را در گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید ما به شما استفاده از نرم افزار Anatronica را پیشنهاد می کنیم. این برنامه با محیطی جذاب و با اطلاعات جامعی از ویکی پدیا و کتاب grays anatomy می باشد . شما می توانید تمام ماهیچه ها , اندام ها , استخوان ها و … را مطالعه کنید . اینک

MRX بازدید : 9 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب راز شادی امام حسین در قتلگاه _ نسخه اندروید

در این نکته هیچ شکی نیست که کربلا تابلوی کاملی از زندگی دینی است تا انسان در هیچ شرایط  و موانعی از سیر به سوی خدا باز نماند و از همه سخت‌تر شرایط و موانعی است که امویان در مقابل مسلمانان قرار دادند که عملاً در آن شرایط از اسلام جز قالبی باقی نمی‌ماند و تمام ارزش‌های الهی در ذیل ارزش‌های جاهلیت به حجاب می‌رفت و سبّ‌ حضرت علی که نمونه‌ی کاملی از یک انسان معنوی بود، حکایتی است از روح کلی حاکمیت امویان که بناست به اسم اسلام بر مسلمانان حکومت کنند.

MRX بازدید : 3 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب زن آنگونه که باید باشد (برای موبایل)

مقدمه کتاب : کتابی که در پیش رو دارید، مجموعه‌ ی چند سخنرانی از استاد طاهرزاده است که در آن‌ها از زوایای مختلف موضوع زن و خانواده مورد بررسی قرار گرفته، به اضافه‌ی مجموعه‌ی سؤال و جواب‌هایی که در مورد ازدواج از ایشان شده است. چون معتقدیم موضوع زن و خانواده و ازدواج ، موضوعات بسیار حساسی است که باید با تعریف درست با آن‌ها برخورد کرد، بر آن شدیم تا مباحث را به صورت کتاب در اختیار عزیزان قرار دهیم. امید است این کتاب قدمی در راستای فهم جایگاه زن و خانواده باشد. لازم به ذکر است

MRX بازدید : 11 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب نجات زندگی زناشویی برای موبایل

اگر تازه ازدواج کرده اید کتاب نجات زندگی زناشویی نسخه اندروید راهنمای خوبی برای حل مشکلات احتمالی شماست . در این کتاب راههای اصولی برای پایداری زندگی مشترک به قلم کشیده شده . امیدواریم سودمند واقع گردد .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم :
MRX بازدید : 17 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب قصه معراج _ نسخه اندروید

من می خواهم تو را به سفری آسمانی ببرم. آیا با من می آیی؟ من و تو می خواهیم به همراه پیامبر به آسمان ها برویم و ببینیم که در آن بالا، چه خبرهایی بوده است؟ حتما سؤل می کنی که چگونه؟ با خواندن کتاب قصه معراج ، می توانی از همه آنچه در سفر معراج پیامبر روی داده است با خبر شوی ! من با مراجعه به احادیث اهل بیت(ع)، این سفر را برایت به تصویر می کشم. امیدوارم که این کتاب برایت مفید باشد.

دانلود کتاب
MRX بازدید : 107 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب ذهن ثروتمند _ نسخه اندروید

پس از دانلود کتاب ذهن ثروتمند نسخه اندروید خواهید دید که واقعیت وحقیقت آشکار این است که پولدارشدن نیز مثل هرکاری دیگری زمینه فکری و تئوری مناسب و عملی می خواهد. مثلا کسی که می خواهد از تهران به مشهد برود حتما باید پیشاپیش زمان حرکت، مکان حرکت ،نوع مسافر(با هواپیما یا قطار یا ماشین) و دیگر لوازم سفر را در ذهن خود کاملا ترسیم کرده با یک نقشه ای از پیش تعیین شده به سمت مشهد حرکت می کند.

MRX بازدید : 9 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش ربان 504 اندروید

کتاب آموزش زبان ۵۰۴ برای اندروید

کسانی که زبان انگلیسی را در حد خوب فرا گرفته باشند گاهی نیاز به مرور بعضی جزوه ها و برنامه های کاربردی دارند تا دایره لغات خود را بالاتر ببرند . از این رو امروز برای شما کاربران عزیز تک بوک ، کتاب آموزش زبان ۵۰۴ برای گوشی های اندروید را آماده کرده ایم ، بسیاری از ما این برنامه را با کتاب معروف ۵۰۴ لغت ضروری می شناسیم که در میان دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی آموزش زبان انگلیسی از محبوبیت بالایی برخوردار است . اما به دلایل مختلف ، مانند وزن بالای کتاب ، قیمت بالا و ابعاد بزرگ آن ، خرید این کتاب به صرفه نیست ! البته زمانی که کتابی مانند

تعداد صفحات : 3088

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 210
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 535
  • آی پی دیروز : 532
  • بازدید امروز : 3,094
  • باردید دیروز : 5,452
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55,744
  • بازدید ماه : 55,744
  • بازدید سال : 161,465
  • بازدید کلی : 2,291,678