loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 69 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب مروارید درخشان _ نسخه اندروید

سخنان نورانی پیشوایان شیعه جایگاه والایی در اندیشه اسلامی دارد . گردآوری و عرضه زیبای آنها به تشنگان زلال معرفت اهل بیت همیشه مورد اهتمام عالمان بوده است . نوشته های متعدد با دسته بندی های گوناگون گواه این عرضه و تقاضای معنوی بوده است . شیوه غالب محدثان شیعه ، ترتیب احادیث بر پایه موضوع بوده است اما گاه احادیث را به ترتیب گوینده معصوم آن نیز مرتب و عرضه کرده اند . مولف

MRX بازدید : 29 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب بانک جامع اشعار مداحی امام حسین

بانک جامع اشعار مداحان امام حسین ( ع ) نسخه اندروید با مضمون های سبک ولادتی و شهادتی تقدیم عاشورائیان می شود . نسخه PDF کتاب بانک جامع اشعار مداحان امام حسین با ۱۰۱۴ صفحه از اینجا دانلود بفرمایید .

دانلود کتاب
MRX بازدید : 0 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب مدیریت فرهنگی - نسخه اندروید

 Cultural Management مدیریت فرهنگی که بعنوان شاخه ی مهم مدیریت صاحب کرسی دردانشگاه ها شده است . درزبان های اروپایی واژه«cultural» به معنای کشت وکاریا پرورش بوده است. این واژه از قرن هجدهم کاربرد یافت و«دانیلفسکی» درسال ۱۸۷۱با انتشارکتاب فرهنگ ابتدایی نخستین تعریف روشن ازفرهنگ را در رابطه با سیر تاریخ بشر و زندگی جوامع بیان کرد. بعدها این واژه مورد توجه بیشتری قرار گرفت وتعریف های گوناگونی ازآن ارائه گردید. تایلور می گوید:«فرهنگ یا تمدن٬کلیت هم تافته ای است شامل دین٬ هنر٬ قانون٬ اخلاقیات٬ آداب ورسوم وهرگونه توانایی وعادتی که آدمی به عنوان عضوجامعه به دست آورد.» با این مقدمه

MRX بازدید : 5 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب فوت و فن مراقبت از پوست - نسخه اندروید

فوت و فن مراقبت از پوست در پاییز حتماً میدانید که نگهداری از پوست در فصلهای مختلف سال باید متناسب با همان فصل باشد. با شروع فصل پاییز، یکی از شایعترین اتفاقاتی که برای افراد میافتد مسئله خشکی پوست است و مسلماً با سردتر شدن هوا، این ناراحتی و عوارض آن شدیدتر خواهد شد، اما چه خوب است که بدانید چطور باید از پوستتان در برابر سرما نگهداری کنید و با حفظ رطوبت مناسب، پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

MRX بازدید : 9 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب موبایل حقوق متقابل والدین و فرزندان

رعایت حقوق متقابل والدین و فرزندان توسط هم دیگر ، علاوه بر این که یک فرمان الهی و امری تشریعی است ، به صورت یک قانون تکوینی در نهاد همه انسان ها وجود دارد . به عبارت دیگر روابط والدین و فرزندان که یک رابطه آسمانی و توام با عشق اصیل است از فطرت انسان سرچشمه می گیرد و به تاریخ پیدایش انسان در روی این کره خاکی برمی گردد ، بنابراین فطرت انسانی و دستور یزدانی هر دو انسان را به نیکی متقابل میان این دو رکن اساسی جامعه دعوت می کند .

MRX بازدید : 7 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب موبایل آخرین عروس

کتاب آخرین عروس نسخه موبایل داستان حضرت نرجس از روم تا سامرا نوشته مهدی خدامیان آرانی است و علت نامگذاری این بوده که همگان می دانند که حضرت نرجس ( س ) تا قبل از آغاز روزگار غیبت ، آخرین عروس حضرت زهرا ( س ) بوده است . برای ظهور آقا بیشتر دعا کنید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مهدی خدامیان آرانی
زبان کتاب :
MRX بازدید : 13 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب موبایل راز شکرگزاری

آیا می خواهید ثروت شما در زندگی زیاد و زیادتر شود؟ آیا دوست دارید آرامشی بس بزرگ را تجربه کنید و زندگی برای شما دلنشین شود؟ آیا از هیاهوی این طرف و آن طرف دویدن و حرص زدن خسته شده اید؟ کتاب راز شکرگزاری نسخه اندروید به شما کمک می کند تا با راز بزرگ شکرگزاری آشنا شوید و در صورتی که آن را در زندگی به کار گیرید، زندگی خود را متحوّل خواهید کرد. درد امروزِ جامعه ما این است که همه کنار پنجره زندگی خود ایستاده اند و همواره به بیرون نگاه می کنند، برای همین آنها نمی توانند زیبایی های زندگی خود را ببینند! سخن کتاب حاضر این است:

MRX بازدید : 13 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب فقط به خاطر تو - نسخه اندروید

آیا تو هم با من موافقی که جامعه ما دچار آفت ریا و خودنمایی شده است؟ من معتقدم، اگر در جامعه ای ریا و خودنمایی زیاد بشود، لحظه به لحظه افراد آن از معنویّت و عشق دور می شوند. آری، ریا آفت بزرگی برای عشق است، از دری که ریا بیاید، عشق می رود. چقدر زیبا بود اگر همه کارهای ما فقط به خاطر خدا بود! آیا تا به حال فکر کرده اید زندگی در جامعه ای که ریا و خودنمایی در آن وجود ندارد، چقدر دلنشین است؟!

MRX بازدید : 0 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب لطفا لبخند بزنید! - نسخه اندروید

آیا می دانید لبخند صدقه بزرگی است؟؛ ایمان خود را با یک لبخند محافظت کنید؛ هنگام مشکلات هم لبخند بزنید؛ او همه جا همراه من بود؛ کار خوبی که بهایش بهشت است؛ خدا چه کاری را خیلی دوست دارد؟؛ شاد کردن خدا؛ قلب شیطان پر از غم شد؛ غمم از من، شادیم از تو ! با لبخند می توانید زندگی خود را بیمه کنید؛ تبسّم های رسول خدا؛ ارتباط لبخند با سیستم عصبی مغز؛ با لبخند می توانید دوست داشتنی تر جلوه کنید؛ لبخند همان اکسیر جوانی است؛ آیا از پیام های غیر کلامی استفاده می کنید؛ به شاد بودن اهمیّت بیشتر بدهیم ….. برای دانلود

MRX بازدید : 8 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب رحمت واسعه خدای مهربان بر گنهکاران - نسخه اندروید

نومیدی و یأس و بدبینی از خصلت های خانمان برانداز و بنیان کن است که هرکس به آن گرفتار آید، زندگی دنیا و آخرت خود را تباه ساخته و هیچ وقت روی سعادت و خوشبختی را ندیده و طعم آرامش و استواری و سکون را، نخواهد چشید. پس انسان تا می تواند این صفات ذمیمه و خانمان سوز را، از خود دور ساخته و از حیطه فکری خود براند و پیرامون آن نگردد.

تعداد صفحات : 3088

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 458
  • بازدید امروز : 6,286
  • باردید دیروز : 5,945
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 33,612
  • بازدید ماه : 33,612
  • بازدید سال : 139,333
  • بازدید کلی : 2,269,546