loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 43 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید حقیقت نوری اهل البیت (ع)

کتاب حقیقت نوری اهل البیت (ع ) سلسله مباحثی است که در صدد است « جایگاه حقیقت نوری امام در هستی » را تبیین ‌کند، تا نظرها را متوجه حقیقت بزرگی بنماید که خداوند برای بشریت اراده کرده است. این کتاب به جایگاه قدسی امام نظر دارد، جایگاهی که امام از آن جایگاه، انسان‌ها و جامعه را مدیریت می‌کند، آن‌هم مدیریتی که تکوین و تشریع در آن هماهنگ است و اعتباریاتش ریشه در حقایق دارد… لازم به ذکر است که این کتاب در سایت لب المیزان ( اصغر طاهر زاده مولف کتاب ) عرضه و برای دانلود رایگان قرار داده شده .

MRX بازدید : 15 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید موفقیت

قورباغه را قورت بده ! اگر شما هم مثل بیشتر مردم این دوره زمانه باشید حتما با زیادی کارها و کمی وقت مواجه هستید . در حالی که با انجام امور موجود دست به گریبانید کارها و وظایف جدید به طور سیل آسا به سوی شما هجوم می آورند به همین دلیل است که هرگز نمی توانید از کارها پیشی بگیرید و همیشه در مورد بیشتر کارها از برنامه عقب می افتید . در کتاب اندروید موفقیت شما راز و رمز موفقیت را یاد خواهید گرفت .توصیه ما این است که این کتاب مفید را از دست ندهید چرا که حرفهای تازه ای برای گفتن دارد . عناوین گنجانده شده در این کتاب عبارتند از :

MRX بازدید : 82 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید شهریار

استاد سید محمد بهجت تبریزی متخلص به شهریار فرزند حاج میرآقا خشکنابی که خود از اهل ادب بود در تبریز چشم به جهان گشود و بنا به وصیتش در مقبرهالشعرای همین شهر به خاک سپرده شد. ۲۷ شهریور را «روز شعر و ادب فارسی» نام‌گذاری کرده‌اند . وجه تسمیه این نام گذاری سالروز درگذشت شهریار شاعر شهیر کشورمان است. مهم‌ترین اثر استاد شهریار منظومه حیدربابایه سلام (سلام به حیدربابا) است که از شاهکارهای ادبیات ترکی آذربایجانی به‌شمار می‌رود و شاعر در آن از اصالت و زیبایی‌های روستا یاد کرده‌است. این مجموعه در میان اشعار مدرن قرار گرفته و به بیش از ۸۰ زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده است. شهریار در سرودن انواع گونه‌های شعر فارسی -مانند قصیده، مثنوی، غزل، قطعه، رباعی و شعر نیمایی- نیز تبحر داشته‌است. اما بیشتر از دیگر گونه‌ها در غزل شهره بود و از جمله غزل‌های معروف او می‌توان به «علی ای همای رحمت» و «آمدی جانم به قربانت» اشاره کرد. شهریار نسبت به علی بن ابی‌طالب ارادتی ویژه داشت و همچنین شیفتگی بسیاری نسبت به حافظ داشته‌ است.

MRX بازدید : 1 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید سخنان بزرگان

کتاب اندروید سخنان بزرگان شامل بیش از ۶۰۰ جمله از اندیشمندان در زمینه ها و عناوین زیر می باشد . عشق (۱۶۱) ، پدرو مادر (۲۲) ، آزادی (۶۹) ، جوانی و پیری (۲۱) ، اراده و پشتکار (۴۵) ، آفرینش و نوآوری (۵۶) ، آزمایش و امتحان (۱۶) ، آرزو (۷۸) ، آراستگی (۲۰) ، اخلاق (۲۱) ، اعتقاد (۳۰) ، آموزش و پرورش (۳۱) ، کتاب و کتابخوانی (۳۸) ، همت (۵) ، ازدواج (۱۵)

دانلود کتاب
MRX بازدید : 15 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید کاش یک زن نبودم

داستان دختری به نام مارال که به پسری اظهار علاقه می کند و وقتی پسر نیز به او می گود دوستش دارد حرفهای او را باور کرده و بین خود صیغه می خوانند تا اینکه پدر با خبر می شود ؛از بهراد می خواهند جریان را توضیح دهد او می گوید دخترتان به من نام داده و مزاحم من شده . مارال به خاطر بی آبرویی فرار می کند .در تهران رانند ه تاکسی بعد از تجاوز به مارال پولهایش را نیز می دزدد .مارال با سیامک دوست می شود .وقتی سیامک می فهمد باردار است او را از خانه بیرون می کند مارال…………

MRX بازدید : 21 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید آخرالزمان شرایط ظهور باطنی ترین بعد هستی

مقدمه :

۱- شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) به‌قدری عجیب و عظیم است که اندیشه‌های زیادی را جهت درک آن شرایط به خود مشغول می‌کند تا انسان متوجه شود چگونه با ظهور آن حضرت، ابعاد پنهان و باطنی عالم به ظهور می‌آید و سنگ و درخت با یاران مهدی(عج) سخن می‌گویند.
۲- بیش از آن‌که تصور شود حضرت مهدی(عج) از عالم غیب به عالم شهود می‌آید باید به این نکته توجه شود که عالم شهود نیز آنچنان صعود می‌کند که می‌تواند ظرف ظهور ابعاد غیبی حضرت مهدی گردد.

MRX بازدید : 19 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب اندروید نهج البلاغه

کتاب اندروید نهج البلاغه شامل خطبه ها ، نامه ها ، حکمت ها و کلمات غریب آن امام همام می باشد . امید که از این اقیانوس بیکران ، قطره ای برگیریم .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : سید رضی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2.4 مگابایت
نوع فايل : APK


رمز فایل : www.takbook.com

دانلود کتاب با لینک مستقیم

MRX بازدید : 5 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید بحار الانوار جلد 2

کتاب اندروید داستانهای بحارالانوار جلد دوم را در واقع باید جزء خواندنی ترین و آموزنده ترین بخش های کتاب ارزشمند و معتبر بحارالانوار علامه مجلسی قلمداد نمود . محتوای معنوی و علمی کتاب به راستی تداعی گر معنای عمیق نام آن ” دریاهای نور ” است . در باب نفیس بودن این کتاب همین بس که پیرامونش بسیار سخن ها رانده شده .

دانلود کتاب
MRX بازدید : 7 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید جملات پندآموز

فهرست مطالب کتاب اندروید جملات پند آموز :
مغایرت های زمان ما
پرمعنا هر چند کوتاه
بهتر است بدانیم ….
داستانهای پندآموز
سلوک خردمندانه
فوائد زندگی
فکرهای سمی
مرگ تدریجی
اندیشه ها
خوشبختی
دیوانگی
زندگی
امروز

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم :
MRX بازدید : 7 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

دانلود کتاب اندروید موسیقی رو قورت بده

یه چیزی رو از همین اول بگم که با چیزهای با ارزشی که اینجا می خونید هیچ وقت نمی تونید یه آهنگ بسازید!! اما حداقلش اینه که وقتی یه صفحه نت رو گذاشتن جلوتون ، ریتم آهنگ رو درک می کنید و شاید بتونید حدود کلی آهنگ رو هم بفهمید … خلاصه دیگه مثل اسکولا و بیلمزها به صفحه نت نگاه نمی کنید البته اگه از مخ آکبندتون کار بکشید . برای این کار معمولا با ساز اصلی ( پیانو ) آموزش میدن ولی اینجا از گیتار الکتریک مد clean استفاده شده . کتاب اندروید

تعداد صفحات : 3088

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,152
  • بازدید ماه : 65,921
  • بازدید سال : 171,642
  • بازدید کلی : 2,301,855