1-3-6) اجسام سخت (RIGIDBODIES)
1-3-7) شبیه ساز اتومبیل
1-3-8) نور پردازی و سایه
1-3-9) رندرینگ و افکتهای تصویر
1-3-10) صدا در یونیتی
1-3-11) سیستم ذرات
1-3-12) پلتفرمهای خروجی
1-3-13) منابع آموزشی
1-3-14) قیمت
فصل دوم
2)- معرفی نرم افزارها
2-1)3D MAX
2-2) ZBRUSH
2-3) MARI
2-4) TEXTUREMAKER
2-5) ADOBE PHOTOSHOP
2-6) MAYA
2-7) ADOBE AFTEREFFECTS
2-8) MAGIX MUSICMAKER
فصل سوم
3)- آموزش
3-1)- بازی در نمای کلی
3 - 2) داستان (STORY)
3-3)- طراحی دوبعدی کاراکتر (CHARACTER_2D DESIGN)
3-4)- مدل سازی سه بعدی کاراکتر (CHARACTER_3D MODEL)
3-5)- ریگینگ کاراکتر (CHARACTER_RIGGING)
3-6)- انیمیشن کاراکتر (CHARACTER_ANIMATION)
3-7)- اسکریپت های رفتاری (CHARACTER_BEHAVIOURSCRIPT)
3-8)- افکت کاراکتر (CHARACTER_EFFECT)
3-9)- ساخت آهنگ و صدای کاراکتر(CHARACTER_AUDIO,MUSIC)
3-10)- آماده سازی کاراکتر (PREPARING CHARACTER)
3-11)- صحنه (LOCATION)
3-12)- طرحی دو بعدی صحنه (LOCATION_2D DESIGN)
3-13)- مدل سه بعدی صحنه (LOCATION_3D MODEL)
3-14)- بافت صحنه (LOCATION_TEXTURE)
3-15)- ساخت صدای صحنه (LOCATION_SOUND)
3-16)- آماده سازی صحنه (PREPARING_LOCATION)
3-17)- خروجی بازی با گیم انجین (GAMEENGINE_BUILD THE GAME)
فصل چهارم
4)- نتیجه گیری
فهرست شکلها
![](http://up.ba-everything.ir/view/1139824/download.png)
جهت دانلود اینجا کلیک کنید