loading...
همه چیز از همه جا
mrx بازدید : 7 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

1-7  بهینه سازی بازی   11

 فصـل دوم: الگـوریتم‌هـای طـراحی بـازی‌های کـامپیوتری   

2-1. بازی‌ها چیستند و چرا مطالعه می شوند؟  15

2-2  تئوری بازی‌ها 15

2-3. چگونگی انجام یك بازی   16

2-4  یـك نمــونه بازی: 17

2-5  تابع ارزیابی   18

2-6. بازی دو نفره کم و زیاد: 19

2-7. بازی‌های چند نفره کم و زیاد: 21

2-8  هـــرس آلفــا بتا: 22

2-9. معایب الگوریتم‌های پیشین: 24

2-10بازی‌های همراه با شانس: 28

2-11راهکاری برای حل مسئله بسیار مهم و حساس مسیریابی در بازی‌ها: 30

2-12ساخت بازی استراتژیك با نرم افزار: 36

فصل سوم: کاربرد هوش مصنوعی در ساخت بازی‌های کامپیوتری   

3-1. هوش مصنوعی چیست؟  42

3-2. کاربرد هوش مصنوعی در بازیهای کامپیوتری: 44

3-3. انواع هوش مصنوعی   45

3-4. هوش مصنوعی در ژانرهای بازی   47

3-5. پیدایش و پیشرفت هوش مصنوعی   48

3-6. هوش مصنوعیِ عرضه کردن وسایل   51

3-7. هوش مصنوعیِ ترویج کردن  53

3-8. حریف كامپیوتری ما چه قدر می‌فهمد؟  54

منابع

قیمت فایل فقط 19,500 تومان

خرید



جهت دانلود اینجا کلیک کنید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 498
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 8,999
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 106,012
  • بازدید کلی : 2,236,225