loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 13 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)
تو وجودت مرده
شدی یه افسرده

یادت میاد ؟! بهت گفتم
تنها نزار این دیوونه رو
التماست کردم نرو
گفتم ویرونه نکن این خونه رو
یادت میاد ؟! رفتی ، با اون
رو لبات خنده بود ، توی چشام بارون
فکر کردی آرامش به دست میاد آسون
اگه دیدیش سلام منم برسون

حالا که سردرگم
از حرفای مردم
پیش اون تنهایی
پیش منم جایی
نداری برگردی
فکرشو میکردی ؟!
یه روزی اینجوری
بسوزی از دوری

یادت میاد ؟! بهت گفتم
تنها نزار این دیوونه رو
التماست کردم نرو
گفتم ویرونه نکن این خونه رو
یادت میاد ؟! رفتی ، با اون
رو لبات خنده بود ، توی چشام بارون
فکر کردی آرامش به دست میاد آسون
اگه دیدیش سلام منم برسون




دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی ساعتچی بنام گفتم نرو

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی ساعتچی بنام گفتم نرو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 362
  • بازدید امروز : 803
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,992
  • بازدید ماه : 17,585
  • بازدید سال : 94,379
  • بازدید کلی : 2,224,592