loading...
همه چیز از همه جا
mrx بازدید : 7 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)
مکالمات غیر کلامی درونی مشتری چیست؟
قانون های طلایی قیمت گذاری
چگونه یک پیشنهاد رد نشدنی صنعتی را متحول کرد؟
چگونه یک پیشنهاد رد نشدنی برای کسب و کار خود ایجاد کنید؟
زنجیره پیشنهاد رد نشدنی چیست؟
چک لیست ساخت یک پیشنهاد رد نشدنی
و …
ما به شما قول میدهیم این کتابچه به صورتی تدوین شده است که کاملا کاربردی باشد و بلافاصله بتوانید با عملی کردن نکات آن در تجارت خود تحولی شگرف را ایجاد کنید . فقط کافیست با دقت آن را بخوانید و مو به مو اجرا کنید
هر روز شامل ۸۶۴۰۰ ثانیه است . شما فقط ۳ ثانیه فرصت دارید که ذهن یک مشتری احتمالی را در اختیار بگیرید . با این مطلب به شما آموزش میدهیم چگونه در عرض این ۳ ثانیه ذهن مشتری را در اختیار بگیرید.
شما به محض اتمام و به کار بردن نکات آن تبدیل به موجودی توقف ناپذیر در کسب و کار خود خواهید شد. با این شیوه شما قلب و ذهن مشتری احتمالی خود را تسخیر خواهید کرد
قسمتی از نوشته های کتاب:
اگر بخواهید در این جهان به کسب و کار بپردازید به نظرتان مهمترین چیزی که احتیاج دارید چیست ؟ خیلی به ذهن خود فشار نیاورید . من به شما خواهم گفت .آن چیزی نیست جز یک پیشنهاد.بله درست شنیدید یک پیشنهاد!
به این مثالها توجه کنید :
یک خیاط چه پیشنهادی میدهد ؟ شما به من پول بدهید من به شما یک دست کت و شلوار میدهم .
یک نقاش چه پیشنهادی میدهد ؟ شما به من پول بدهید من به شما یک تابلوی نقاشی میدهم
پس همانطور که میبینید نیاز اصلی یک کسب و کار : ارائه یک پیشنهاد است.
اگر به مسئله یک مشتری توجه نکنید نمام ظرافبت ها و نکات بازاریابی و فروش در دنیا نمیتواند جوابگوی اعتراضات و عصبانیت آن مشتری باشند.
اولین نکته ای که باید به آن خیلی توجه کنید این است که یک خریدار قبل از خرید با خود یک مکالمه درونی غیر کلامی خواهد داشت .
هر تصمیم به خریدی باعث میشود این مکالمه درونی در درون مشتری شکل بگیرد .
این مکالمه غیرکلامی درونی چهار سوال اساسی را در بر میگیرد:
۱- سعی داری چه چیزی را به من بفروشید؟
۲- به چه قیمتی؟
۳- چرا باید حرفت را باور کنم ؟
۴- چه نفعی برای من دارد ؟
نوع محصول: کتاب الکترونیکی PDF 
مخاطب: صاحبان کسب و کارها، مدیران بازاریابی، فروش و تبلیغات و همه فعالان و علاقه مندان به حوزه بازاریابی






جهت دانلود اینجا کلیک کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 1,300
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,851
  • بازدید ماه : 5,771
  • بازدید سال : 82,565
  • بازدید کلی : 2,212,778