loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 27 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

Pathfinder Kingmaker اثری نقش آفرینی و ایزومتریک است که در دنیای فانتزی Pathfinder روایت می شود. تجربه ای شیرین از بازی های کلاسیک سبک نقش آفرینی را داشته باشید که از عناوینی مانند Baldur’s Gate، Fallout 1 و ۲ و Arcanum الهام گرفته است. اگر اولین بار است که نام Pathfinder به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این بازی جزو یکی از محبوب‌ترین آثار نقش‌آفرینی کاغذ و قلم است. بازی Pathfinder Kingmaker بر پایه بازی Pathfinder Adventure Path، ساخته شده در استودیو Paizo، توسعه یافته است. بازیکنان در جریان تجربه نسخه جدید با کاراکتر‌هایی روبرو می‌شوند که طرفداران قدیمی با آنها آشنا هستند. رویداد‌ها، کاراکتر‌ها و دشمنان جدید در واقع قصد دارند که تجربه Adventure Path را گسترش دهد. به لطف استودیو پازیو و نویسنده‌هایش، داستان و ماموریت‌های این بازی به دست نویسنده آثار نقش‌آفرینی یعنی Chriss Avellone در حال ساخت است که داستان دنیای Stolen Lands را روایت می‌کند. تاریخ انتشار Feb 28, 2019 بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC زبان ENG ژانر نقش آفرینی کمپانی منتشرکننده Deep Silver حجم فایل ۱۳.۵ گیگابایت امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰ ..

نوشته دانلود بازی Pathfinder Kingmaker – Varnhold’s Lot برای PC اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 25 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

محبوبیت زبان برنامه‌ نویسی JavaScript روز به‌ روز در حال افزایش است و ابزارها و فریم ورک‌های فراوانی برای آن وجود دارند. این زبان برنامه‌ نویسی، امروزه به محبوب‌ترین زبان برنامه‌ نویسی حال حاضر دنیا تبدیل شده است و به نظر نمی‌رسد که این محبوبیت در حال کاهش باشد. از میان ابزارهای قدرتمند و جذابی که برای جاوا اسکریپت ارائه شده‌اند، یکی از جالب‌ترین آن‌ها، کتابخانه کاربردی Redux است که برای مدیریت وضعیت برنامه‌ها از آن استفاده می‌شود. ریداکس سازگاری خوبی با کتابخانه‌های محبوبی مانند React.js و Angular داشته و این موضوع عامل موفقیت آن در مدت‌ زمان کوتاه بوده است. این کتابخانه متن‌ باز بوده و دارای API قدرتمند و در عین‌حال ساده است. ری اکت توسط شرکت فیسبوک ساخته شده است و در پروژه های آن شرکت مثل : واتس آپ و اینستاگرام نیز بکار برده شده . (پس میتوان گفت مطمئن است). این فریمورک تقریبا ۳ یا ۴ سال است که متولد شده و نمیشود گفت که جدید است .یکی از نقاط منحصر به فرد آن این است که، نه تنها کارها را در سمت سرویس گیرنده انجام ..

نوشته دانلود Udemy Modern React with Redux آموزش مدرن ری اکت همراه با ریداکس اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 19 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

آپاچی ایگنایت یک بستر محاسباتی توزیع شده مبتنی بر حافظه مانند اسپارک است که با هدف پردازش حجم عظیم داده­‌ها به صورت بلادرنگ طراحی شده است. این پروژه که توسط شرکت Grid Gain System ابداع شد، در سال ۲۰۱۴ به بنیاد آپاچی واگذار شده و در سپتامبر ۲۰۱۵ به عنوان یکی از پروژه‌­های سطح بالای آپاچی معرفی شد. نـمونه‌هایی از بزرگ‌ داده، گــزارش‌ های وبی، سامانه‌ های بازشناسی با امواج رادیویی، شبکه‌های حسگر، شبکه‌های اجتماعی، متون و اسناد اینترنتی، نمایه‌های جستجوهای اینترنتی، نجوم، مدارک پزشکی، آرشیو عکس، آرشیو ویدیو، پژوهش‌های زمین‌شناسی و تجارت در مقیاس بزرگ هستند. سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Getting Started with Apache Ignite: – بازبینی درس – معرفی – معرفی Apache Ignite – گرفتن و راه اندازی – بررسی خوشه بندی در آتش سوزی – بررسی شبکه داده Ignite – پرس و جو در داده ها در Ignite – توسعه خدمات در آتش سوزی – بررسی محاسبات توزیع شده با Ignite – خلاصه  

نوشته دانلود Pluralsight Getting Started with Apache Ignite آموزش شروع کار با آپاچی ایگنایت اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 3 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

تجزیه و تحلیل داده ها (DA) فرآیند بررسی مجموعه داده ها است تا نتیجه های مربوط به اطلاعاتی را که در آنها وجود دارد، به طور فزاینده ای با کمک سیستم های تخصصی و نرم افزاری به دست آورد. فن آوری ها و تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها به طور گسترده ای در صنایع تجاری مورد استفاده قرار می گیرند تا سازمان ها بتوانند تجربیات کسب و کار بیشتری را به دست آورند و دانشمندان و محققان برای تایید یا رد مدل های علمی، نظریه ها و فرضیه ها اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشند. تحلیل داده روند به دست آوردن دادهٔ جدید و تبدیل آن به اطلاعاتی مفید در جهت تصمیم‌گیری کاربران است. داده جمع‌آوری و تحلیل می‌شود تا پاسخگوی سوالات، آزمایش فرضیه‌ها یا تکذیب نظریه‌ها باشد. سرفصل های دوره آموزشی Udemy The Complete SQL Masterclass for Data Analytics: – معرفی – مبانی پایگاه داده – نصب و راه اندازی – اظهارات SQL – بازیابی و پشتیبان گیری – دستورالعمل های انتخاب: فیلتر کردن – دستورات انتخاب: سفارش – نام مستعار – دستورات جمع – گروه با دستورات – بیانیه مشروط ..

نوشته دانلود Udemy The Complete SQL Masterclass for Data Analytics آموزش کامل تسلط بر اس کیو ال برای آنالیز داده ها اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 59 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

بازاریابی بیزنس به بیزنس(B۲B)، انجام بازاریابی محصولات و خدمات برای کسب و کار است، نه برای مشتریان فردی (B۲C). زمانی که به جای بازاریابی مشتری به بازاریابی برای کسب و کار می‌پردازید اولین چیزی که متوجه می‌شوید این است که قوانین مختلفی اعمال می‌شود. مطمئنا، اصول اساسی یکسان هستند؛ شما همچنان تبلیغاتی همانند کمپین ایمیل را انجام می‌دهید و مخاطبان خود را مجزا می‌سازید و سعی می‌کنید میزان پاسخ و ROI را اندازه گیری کنید. اما بین روش بازاریابی بیزنس به مشتری و نحوه اجرای استراتژی بازاریابی B۲B تان، تفاوت های اساسی وجود دارد. در تجارت b2b هرآنچه که بتواند امور خرید و فروش را سرعت و سهولت بیشتری دهد از قبیل شرکا و خدمات مرتبط با تجارت همچون تامین کنندگان، خریداران، ترانزیستورهای دریایی محصولات، logestic (پشتیبانی)، سرویس های بازرسی، کاربری های نرم افزار و… در مکان واحدی جمع می گردند. یافتن راه های جدید برای ترویج روابط از طریق رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک موضوع داغ در جهان و بازاریابی B2B است. سرفصل های دوره آموزشی Lynda B2B Foundations: Social Media Marketing: – بازاریابی رسانه های اجتماعی ..

نوشته دانلود Lynda B2B Foundations: Social Media Marketing آموزش اصول و مبانی بی تو بی: بازاریابی در شبکه های اجتماعی اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 61 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

KURSK را می توان اولین بازی ماجراجویانه دانست که از اتفاقات کاملا واقعی و مستند برای ساخت گیم پلی خود استفاده کرده است. شما در نقش جاسوسی می باشید که روش دسترسی به زیردریایی هسته ای روسیه تحت عنوان K-141 Kursk را پیدا کرده است. وظیفه ی شما جمع آوری اطلاعات محرمانه درباره ی موشک بسیار مهمی که Shkval نام دارد، می باشد. در حالی که شما ماموریت خود را انجام می دهید، متوجه وقایع تلخی خواهید شد که در دنیا در حال اتفاق افتادن می باشد.بازی KURSK اثری از استودیو Jujubee S.A. می باشد که در ۷م نوامبر ۲۰۱۸ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر شده است. تاریخ انتشار Nov 07, 2018 بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC زبان ENG ژانر  ماجراجویی ،ایندی ،اکشن ، شبیه سازی کمپانی منتشرکننده Jujubee S.A. حجم فایل ۴.۴ گیگابایت امتیاز بازی ( Metacritic ) ۴۳ از ۱۰۰   شایان ذکر است که بازی تخته ای همین عنوان نیز توسط تیم توسعه دهنده ایجاد شده که می توانید به صورت بسته الحاقی جداگانه با قیمت ۱۴٫۹۹دلار آن را خریداری کنید. در سرتاسر زیردریایی به کاوش ..

نوشته دانلود بازی KURSK برای PC اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 37 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

بسته الحاقی جدید Retribution Expansion برای بازی Galactic Civilizations III منتشر شد. بازی Galactic Civilizations III اثری در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Stardock Entertainment طراحی و منتشر شده است. قدرت جدیدی در کهکشان در حال ظهور است و این می تواند برای تمامی نژادها خطرناک باشد. پس از چند صد سال صلح در کهکشان، اکنون این نژاد تازه به کمک متحدین خود نبردی عظیم را در کهشکان بوجود آورده است. حملات آن ها سریع و برق آسا می باشد و هر لحظه که می گذرد از مرزهای شما کاهش می یابد. ملتی را در اختیار دارید که در گذشته بر جهان حکمرانی می کرد و دارای قدرت های وِیژه ای می باشد. کهکشان به کمک ارتش شما نیاز دارد. وظیفه دارید با دشمنان جهان وارد نبرد شده و آن ها را شکست دهید تا دوباره دوران باشکوه بازگردد. بازی Galactic Civilizations III به صورت جهان آزاد می باشد و می توانید به هر منطقه ای که مدنظر دارید سفر کنید، همچنین قابلیت جالب دیگر بازی امکان صلح و دوستی با دیگر ملت هاست که به سبب آن ..

نوشته دانلود بازی Galactic Civilizations III Intrigue برای PC اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 63 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

بازی Forgiveness یک اثر فرار از اتاق با داشتن المان های معمایی است که روی هفت گناه مرگبار پایه ریزی شده است. بازی از عناصر روانشناختی برای القای ترس استفاده کرده است و به نوعی شامل یک تست شخصیتی است که در بخش داستانی بازی تجربه خواهید کرد. شخصیت اصلی بازی تمام زندگی خود را در گناه سپری کرده است و حال نمی تواند از مجازاتی که خدا برایش تعیین کرده است فرار کند. شما در یک اتاق ناشناس بیدار می شوید و بالاسر شما دکتری به بن ژان اسمیت قرار گرفته است.او مات و مبهوت شما را نگاه می کند و درواقع شما را در یک تست روانشناختی گرفتار کرده است. او ارزش های خودش را تسلیم خواست خدا کرده است و قضاوت می کند. این مرد خودش را در واقع یک خدا می داند و می خواهد که عدالت را در جهان برقرار کند. شما هیچ ایده ای ندارید که چرا برای این محاکمه بی رحمانه انتخاب شده اید و تنها باید نظاره گر سرنوشت خودتان باشید. تاریخ انتشار Feb 28, 2019 بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC ..

نوشته دانلود بازی Forgiveness برای PC اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 31 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

بازی Endless Legend در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو AMPLITUDE Studios طراحی و منتشر شده است. جنگ می تواند تاثیری مخرب و نابودگر بر روی یک فرد یا کل جامعه داشته باشد، در طول زمان افراد زیادی به دنبال رسیدن به اهداف و آرزوهایشان بودند اما ایجاد جنگ و تضاد بین دو ملت سبب شده تا آنان بیش از هر زمان دیگری از هدف خود دور شوند و احساس تلخ ناامیدی را تجربه کنند. جنگ علاوه بر نابودی آرزوها باعث از بین رفتن عشق و آرامش می شود و طوفانی را با خود به همراه می آورد که همه چیز را بدون هیچ رحمی نابود می کند. تاریخ انتشار Jan 24, 2019 بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC زبان ENG ژانر استراتژیک کمپانی منتشرکننده SEGA حجم فایل ۴.۹ گیگابایت امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۲ از ۱۰۰   ساکنین Auriga پس از پایان جنگ های متعدد به امید یک زندگی راحت و آرامش بخش بودند به همین دلیل در تلاش برای موفقیت در تجارت هستند اما ظهور نیروی شرور Morgawr باعث از بین رفتن امید مردم شد. این نیرو که ..

نوشته دانلود بازی Endless Legend Symbiosis برای PC اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

MRX بازدید : 27 پنجشنبه 23 اسفند 1397 نظرات (0)

بسته الحاقی جدید Tanks برای بازی Arma 3 توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. بسته الحاقی تانک ها برای بازی آرما ۳ سه ویژگی مهم دارد که یکی از آن‌ها، تسهیل کنترل وسایل نقلیه است؛ یعنی با دریافت این آپدیت، شاهد تغییر در کنترل وسایلی که روی آن‌های سلاح نصب شد خواهید بود. از دیگر محتوای این بروزرسانی، اضافه شدن حالتی جدید در بخش آنلاین به نام Vanguard است. چالش‌های Time Trial و بازتر کردن دست گیمرها در ساختن سناریو‌های مختلف، از دیگر محتوای این آپدیت هستند. سیستم کنترل آتش، از دیگر مواردی است که این آپدیت به  بازی Arma 3 اضافه می‌کند. این سیستم باعث سهولت گیمرها در امر تیراندازی می‌شود؛ یعنی بعد از شلیک اولین تیر نیاز نیست به اصطلاح قلق‌گیری انجام بدهید و با آزمون و خطا مسیر تیرهای بعدی را پیش‌بینی کنید، زیرا بعد از شلیک اولین تیر، خود بازی کمک‌تان می‌کند و می‌توانید گلوله‌های بعدی را با درصد خطای پایین‌تری به هدف بزنید. این سیستم فقط سلاح‌های دستی را شامل نشده، بلکه سلاح‌های نصب شده روی وسایل نقلیه را هم شامل می‌شوند. آخرین ویژگی ..

نوشته دانلود بازی Arma 3 Tanks برای PC اولین بار در فایل نیکو پدیدار شد.

تعداد صفحات : 3088

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 270
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 504
  • بازدید امروز : 4,052
  • باردید دیروز : 3,458
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,510
  • بازدید ماه : 7,510
  • بازدید سال : 113,231
  • بازدید کلی : 2,243,444