loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 7 شنبه 11 دی 1395 نظرات (0)

 

بخش پایانی صحبت‌های روا و واشقانی درخصوص ورزش بود؛ بر همین اساس واشقانی گفت: در ۱۶ سالگی برای یک سال به ورزش کشتی مشغول بودم، یعنی به طور حرفه‌ای کشتی آزاد می گرفتم.

 

همچنین واشقانی عنوان کرد: هر چه دارم از پدر و مادرم است، مگر می شود خداوند دعای پدر و مادری را در حق فرزندش مستجاب نکند. دعای این بازیگر در انتهای برنامه آرزمندی برای به پایان رسیدن جنگ در تمام دنیا بود.

 

واشقانی در ابتدای برنامه هم از سحرخیزی گفت و افزود: تا ساعت چهار و نیم صبح سر کار بودم اما اگر سر کار نبودم هم تا صبح بیدار می‌ماندم تا به موقع به برنامه برسم. تجربه سحرخیزی دارم، وقت‌های زیادی برای کار، صبح‌های خیلی زود از خواب بیدار می شوم اما در آن مواقع هم زود نمی‌خوابم؛ چرا که نمی‌توانم، شب را دوست دارم؛ در منزل ما پدرم همیشه ساعت ۵ صبح بیدار است، به هیچ وجه نمی تواند بعد از طلوع آفتاب بیدار شود.

 

 



از بازیگران بیشتر بدانید

  • مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی
  • مجید واشقانی: حاضرم صدبار دیگر نقش پلیس را بازی کنم!
  • عکس های مجید واشقانی بازیگر نقش ایمان در سریال هوش سیاه ۲
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 362
  • بازدید امروز : 589
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,778
  • بازدید ماه : 17,371
  • بازدید سال : 94,165
  • بازدید کلی : 2,224,378