loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 7 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)
برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهران مدیری و حمیدرضا ترکاشوند بنام زعفرانی :

جرمی ندارم بیش از این کز دل هوا دارم تو را
از زعفران رویه من رو می بگردانی چرا
از زعفران رویه من رو می بگردانی چرا
بلند بالا منوم دیوانه ی تو قرق کردن مرا از خانه ی تو
قرق کردندو در مسجد میخوابوم سرم در مسجدو دل خانه ی تو
آی بیا سبزه نگاروم بنشین دمی کناروم مو غریب این دیاروم جز تو دلداری نداروم
سر راهت نشینوم خسته خسته گل ریحون دسته دسته های یار گلوم وای
های بیا سبزه نگاروم بنشین دمی کناروم مو غریب این دیاروم جز تو دلداری نداروم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهران مدیری و حمیدرضا ترکاشوند بنام زعفرانی

♫♫♫♫♫♫

جرمی ندارم بیش از این کز دل هوا دارم تو را
از زعفران رویه من رو می بگردانی چرا
از زعفران رویه من رو می بگردانی چرا
بلند بالا منوم دیوانه ی تو قرق کردن مرا از خانه ی تو
قرق کردندو در مسجد میخوابوم سرم در مسجدو دل خانه ی تو
آی بیا سبزه نگاروم بنشین دمی کناروم مو غریب این دیاروم جز تو دلداری نداروم
سر راهت نشینوم خسته خسته گل ریحون دسته دسته های یار گلوم وای
های بیا سبزه نگاروم بنشین دمی کناروم مو غریب این دیاروم جز تو دلداری نداروم




دانلود با کیفیت 128 - 2.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهران مدیری و حمیدرضا ترکاشوند بنام زعفرانی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 362
  • بازدید امروز : 1,856
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,045
  • بازدید ماه : 18,638
  • بازدید سال : 95,432
  • بازدید کلی : 2,225,645