loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 12 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام شهرزاد  :

دوباره زنده شدم

بعد از این همه مردن

به خانه آمده ام

بعد از این همه تردید

دوباره پنجره ام

بعد از این همه دیوار

به اعتماد چشم تو

به اعتماد چشم تو

بعد از این همه تردید

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام شهرزاد 

♫♫♫♫♫♫

چقدر هرچه بخواهم بجویم و تو نباشی

چقدر عطر تنت را ببویم و تو نباشی

نفس نمیکشم

که بی تو در تو بمیرم

به آتشم بکش

که جان تازه بگیرم

ببین نه زود و دیرم

تو بال شعله ی من باش

که خاک بستر من نیست

به عشق تن بده

مرا به من بده

به من در عمق نگاهت که ناکجای جهان است

وطن بده

نفس نمیکشم

که بی تو در تو بمیرم

به آتشم بکش

که جان تازه بگیرم

ببین نه زود و دیرم

دوباره زنده شدم

دوباره زنده شدم




دانلود با کیفیت 128 - 5.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 5.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام شهرزاد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 312
  • آی پی دیروز : 362
  • بازدید امروز : 1,767
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,956
  • بازدید ماه : 18,549
  • بازدید سال : 95,343
  • بازدید کلی : 2,225,556