loading...
همه چیز از همه جا
MRX بازدید : 21 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

تویی که لحظه به لحظه هستی حق ندارم که بخوام تنهاشم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

♫♫♫♫♫♫

تو که کنارمی که حالم خوبه تو کنارمی دلم آروم

من تظاهر به خوشی نمی کنم دل خوش با یه نگاه معلوم

تو نگاه من نگات معلومه نفسام عطر هوات و داره

کل خوشبختی یعنی این جمله یه نفر همش هوات و داره

تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حالم من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم




دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 362
  • بازدید امروز : 1,279
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,468
  • بازدید ماه : 18,061
  • بازدید سال : 94,855
  • بازدید کلی : 2,225,068