loading...
همه چیز از همه جا
mrx بازدید : 1 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

ساختار. این بخش آزمون تافل کامپیوتری، درست مانند تافل کتبی است، با این تفاوت که شما بجای علامت زدن با مداد روی کاغذ، با ماوس روی گزینه صحیح کلیک می‌کنید.

درک مطلب. در این بخش شما ابتدا متنی را می‌خوانید که معمولاً طولانی‌تر از آن است که همه آن در یک صفحه نمایش دیده شود. بنابراین شما مجبور خواهید بود از «نوار مرور» برای دیدن (یا مرور) بقیه متن استفاده کنید (تا زمانیکه «مرور» متن را تمام نکرده باشید، کامپیوتر پرسشها را در اختیار شما نمی‌گذارد). در این مرحله باید روی گزینه Proceed کلیک کنید. حال شما متن را در سمت چپ و پرسش را در سمت راست صفحه نمایش خواهید دید. در این مرحله شما می‌توانید با کلیک روی گزینه Prev به پرسش قبلی برگردید.

بخش نوشتاری. این بخش جدا از رتبه کلی شما گزارش می‌شود. بخش نوشتاری در حال حاضر در آزمون کامپیوتری تافل گنجانده شده است. این انشاء را هم می‌توان با قلم روی یک پاسخ‌نامه نوشت و هم می‌توان مستقیماً در کامپیوتر تایپ نمود. در این حالت می‌توانید از گزینه‌هایی مثل delete، paste، cut و... استفاده کنید.

این مجموعه دربرگیرنده‌ی نرم افزارها و منابع متنوعی از معتبرترین مؤسسات آموزشی دنیا، از جمله کاپلان، لانگمن و بارنز است و مرجع آموزشی بسیار مناسبی برای آماده شدن در آزمون های مختلف تافل (PBT ، iBT و CBT) و نیز آزمونهای MCHE و Tolimo محسوب می‌شود. از ویژگی‌های بارز این مجموعه شبیه سازی محیط این آزمون می‌باشد.

در حالیکه برخی از نرم افزارهای موجود در این مجموعه با شبیه‌سازی محیط اصلی آزمون تافل، شما را برای شرکت در این آزمون آماده می‌کنند، برخی دیـگر با ارائـه مجموعه‌ی گسترده‌تری از فایلهای صوتی شما را در تقویت مهارت شنیداری مورد نیاز در این آزمون و برخی دیگر نیز با ارائه کتابهای الکترونیک و فایلهای صوتی مربوطه و نرم‌افزارهای متنوع شما را در فراگیری بخشهای مختلف این آزمون و از جمله مهارتهای شنیداری (Listening)، گفتاری (Speaking)، نوشتاری (Writing) و درک مطلب (Reading) یاری می‌کنند.


محتویات این مجموعه:

نرم‌افزار تافل KAPLAN که بصورت iBT می‌باشد که با کمک این نرم افزار علاوه بر این که با بخشها و استراتژیهای اصلی این آزمون کاملاً آشنا می شوید، در محیط اصلی این آزمون قرار می گیرید و به تمرین می‌پـردازید. تستها در صورت تمایل هم به شکل زمانبندی شده و هم با پاسخ تشرحی ارائه می‌شوند. متن کامل کتاب همراه این مجموعه در سی دی شماره 2 موجود می‌باشد.

متن کامل بهترین کتابهای آموزش تافل به همراه فایلهای صوتی آنها می‌باشد (4 سی دی در 1 سی دی). این کتابها عبارتند از:

1- (ETS) The Official Guide to the New TOEFL (iBT)

2- KAPLAN TOEFL iBT

3- Cliffs TOEFL CBT

4- (KAPLAN) TOEFL PAPER and PENCIL (PBT)

دو نرم‌افزار آموزشی و شبیه ساز آزمون تافل، با قابلیت‌های بسیار گسترده (2 سی دی در 1 سی دی). این نرم‌افزارهای عبارتند از:

1- Barron`s TOEFL iBT

2- Thomson The Complete Guide to the TOEFL Test (iBT)

مجموعه‌های Kaplan List Practice و Delta TOEFL iBT می‌باشد که یک منبـع شنیداری بسیـار عالی جهت تقویت مهارت شنیداری محسـوب می‌شود (2 سی دی در 1 سی دی). این مجموعه کلاً بصورت MP3 بوده و در کلیه دستگاههای پخش کننده MP3 اجرا می‌شود.

نرم‌افزار تافل بارنز (CBT) می‌باشد که در آن محیط آزمون TOEFL شبیه‌سـازی شـده و شما با بخش‌های مختـلف ایـن آزمون (Listening ،Structure ،Reading ،Writing) آشنا می‌شوید.

از ویژگیهای بارز این نرم افزار پاسخ تشریحی تستها و قابلیت زمانبندی در برگزاری آزمون می‌باشد.

این مجموعه در قالب 4 dvd و یک cd عرضه میگردد.

ش مجوز: 155/89095

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 13,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کاملترین مجموعه نرم افزاری king of toefl/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کاملترین مجموعه نرم افزاری king of toefl/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 362
  • بازدید امروز : 1,889
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,078
  • بازدید ماه : 18,671
  • بازدید سال : 95,465
  • بازدید کلی : 2,225,678