loading...
همه چیز از همه جا
mrx بازدید : 31 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

فهرست مطالب:
فصل اول
معرفی واقعیت افزوده
1-1 مقدمه
1-2 پيش زمينه تاريخي و اصطلاحي واقعیت افزوده AR
1-3 پیدایش واژه واقعیت افزوده
1-4 اصطلاح Mixed reality
1-4-1 انتشار AR Toolkit
1-4-2 اولين بازي قابل حمل واقعيت افزوده
فصل دوم
بررسی تکنولوژی
2-1 مقدمه
2-2 پيش‌زمينه‌اي از اختراع
2-2-1 حوزه نوع‌آوري
2-2-2 توصيفاتي از فناوري‌هاي مرتبط
2-2-3 يك وظيفه و يا يك موقعيت در دنياي واقعي
2-2-4 تعريف تاخير و نرخ بروزرساني
2-3 دو فرايند واقعيت افزوده
2-4 محرک‌ها و عبارات
2-4-1 محرك‌ها (ورودي)
دیدگاه
مكان
2-4-2 عبارات (خروجی)
بصری
سامعه (شنوايي)
لمسی
2-4-3 تعريف توسط Azuma
2-5 واقعيت واسط Mann
2-6  HMDs 
2-7 استفاده از GPS
2-8 استفاده از LED
2-9 توپولوژي واقعیت شناسی مکعب Rob Manson
2-10 موتور 3D چيست ؟
2-10-1 مستندات موتور 3D
2-10-2 ویژگی های موتور 3D
2-11 ويژگي تطبيق تصوير
2-12  گلیف
2-12-1 معرفي گلیف
2-12-1 پيش‌نياز‌ها
2-12-2 يافتن گليف بالقوه (پنهاني)
2-12-3 شناسايي گليف
2-12-4 تطابق گليف پيدا شده با پايگاه داده از گليف
2-13  استفاده از کد QR
2-13-2 چگونه آن‌ها ايجاد مي‌شوند؟
2-14 نمونه رندر شدن (نمايش) تصوير سه بعدي
2-15 واقعیت افزوده مبتنی بر 3 اساس می باشد
2-15-1 Pattern based (مبتنی بر الگو)
2-15-2 Location Based (مبتنی بر مکان)
2-16 بررسی عینک گوگل
فصل سوم
3-1 ذکر نمونه های واقعیت افزوده
3-1-1 تبلیغ خودرو رانا در ایران
3-1-2 راهنمای غرفه های نمایشگاه بین المللی در ایران
3-1-3 بازی Angry birds
3-1-4 كارت ويزيت AR
3-1-5 کلاه ایمنی با واقعیت افزوده برای دوچرخه و موتور سواران
3-1-6 عینک کینکت مایکروسافت
3-1-7 فیلم و سینما
3-1-8 حوزه برنامه های کاربردی موبایل
3-1-9 دسترسی به واقعیت افزوده از طریق لنزهای چشمی
3-1-10 محصول شرکت IKEA
3-1-11 نمایش آناتومی بدن
فصل چهارم
مزایا و کاربردها
4-1 باستان‌شناسي
4-2 معماري
4-3 هنر
4-4 تجارت
4-5 ساخت و ساز
4-6 آموزش و پرورش
4-7 واقعیت افزوده در زندگی روزمره
4-8 پزشكي
4-9 بازي
4-10 طراحي صنعتي
4- 11 نظامی
4-12 به عنوان راهنما
4-13 درمحل دفتر كار
4-14 ورزش و سرگرمی
4-15 پشتیبانی کار
4-16 تلویزیون
4-17 گردشگری ومناظر ديدني
4-18 ترجمه و تفسير
فصل پنجم
5-1 محدوديت و آينده واقعيت افزوده
5-1-1 سیستمهای بلادرنگ و محاسبات زمان بحرانی
5-1-2 تحقیقات ادراکی و روان شناختی
5-1-3 قابلیت حمل
5-1-4 نمایشگرهای چند نمایی
5-1-5 مسایل سیاسی و اجتماعی
5-1-6 نگرانی های آینده در این حوزه
فهرست منابع




جهت دانلود اینجا کلیک کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30878
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 278
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 587
  • آی پی دیروز : 504
  • بازدید امروز : 12,568
  • باردید دیروز : 3,458
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 16,026
  • بازدید ماه : 16,026
  • بازدید سال : 121,747
  • بازدید کلی : 2,251,960